Welkom op de site van de BijenhoudersVereniging Utrecht en omstreken

Welkom op de website van de BijenhoudersVereniging Utrecht en omstreken (BVU e.o.).
Wij zijn een vereniging van bijenhouders uit de stad Utrecht en omgeving en de vereniging is aangesloten bij de Nederlandse BijenhoudersVereniging (NBV).
De BVU e.o. is een grote en actieve vereniging. In de loop van het jaar organiseren wij diverse activiteiten voor de leden, potentiële nieuwe imkers en geïntresseerden.

Deze site is nog volop in ontwikkeling, hou het in de gaten!

De Nederlandse Bijenhoudersvereniging (NBV) heeft dit jaar een digitaal alternatief gemaakt voor de Landelijke Open Imkerijdagen in de vorm van het Bijenjournaal omdat dit jaarlijkse publieksevenement door Corona voor het tweede jaar op rij niet door kan gaan. Het Bijenjournaal is vanaf 9 juli t/m 16 juli dagelijks te zien via het YouTubekanaal van de NBV. Meer info ...